sobota, 20 sierpnia 2011

Horrory

Hej !

Dawno nie pisałam, a że mam chwile wolnego to opisze wam horrory które ostatnio oglądałam

* Rezydent
Młoda lekarka Juliet Derme (Hilary Swank) przeprowadza się do nowego mieszkania na Brooklynie. Po pewnym czasie, zaczyna podejrzewać, że nie jest w mieszkaniu sama. Powoli, jej podejrzenie zamienia się w obsesję...

 Moim zdanie film jest nawet fajny nie jest to horror ale momentami można się przestraszyć. Jeżeli któś chciałby obejrzeć to : 
http://www.megavideo.com/?v=40VAJ15M

* Zabójcze ciało


„Zabójcze ciało” to seksowny horror pełen pokręconego humoru. Opowiada o Jennifer (Megan Fox) – licealistce opętanej przez demona. Z wrednej, pewnej swej atrakcyjności dziewczyny zmienia się w zło wcielone. Pragnie krwi, a jej ofiarami padają kolesie, którzy do tej pory mogli tylko pomarzyć o tym, by dziewczyna łaskawie na nich spojrzała. Przyjaciółką Jennifer jest Needy (Amanda Seyfried) – zwykła dziewczyna z sąsiedztwa, która zawsze żyła w cieniu swej pięknej koleżanki. Będzie musiała stanąć na wysokości zadania i obronić miejscowych chłopaków przed demoniczną Jennifer, zwłaszcza że jedną z ofiar ma paść jej chłopak, Chip

Jak dla mnie film nie był straszny. Prawdę mówiąc nawet mi się spodobał. Fabuła ciekawa aktorzy też więc nie ma co narzekać. Jeżeli ktoś chciałby obejrzeć  to tu ma link do filmu : 
http://www.megavideo.com/?v=M95PA9NO



Później dodam kolejną część horrory i nowy serial młodzieżowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz